Tuesday, May 24, 2011

Beach Fashion : H&M Romper & Hat and VS Beach Sexy Bikini





Wearing:
H&M Polka Dot Romper. Size 2. (similar here & here)
H&M Hat. (similar here & here)
Beach Sexy® Jeweled Bandeau Top. Size XS. Adjustable in the back.
VS Beach Sexy® Low-rise Bottom. Size XS. Waist fits great. Coverage for the back is more on the minimal than moderate side --love that!
Tom Ford "Jennifer" Shades

12 comments:

  1. OMG - you look so freaking good in a hat (and a bikini)! I absolutely adore that romper on you! It fits you perfectly - hope you had a great day at the beach!!

    ReplyDelete
  2. you're so tiny and look great! i like your swimsuit and hat

    ReplyDelete
  3. you are soooooooo fit! look at you! the gym seems to be working for you. and this is the body of a person who eats out and drinks beer?! get me on that diet!

    ReplyDelete
  4. The romper looks cute on you! Really like the gem detail on your bikini top too, which reminds me that I gotta work on my bikini bod -_-

    ReplyDelete
  5. Ping you have amazing abs! :) I love the romber and swimsuit! <3

    ReplyDelete
  6. LOL! I meant ROMPER. Hahah!

    ReplyDelete
  7. You rock that romper, big time, so cute with hat too. And not to mention about that fit and firm body because I am freaking jealous!

    ReplyDelete
  8. I almost bought that H&M hat! It looks so cute on you!! Your body is banginnn ;)

    ReplyDelete
  9. Yowza! Sexy lady!! So glad you enjoyed your VS bathing suit...have not taken mine for a spin, yet. :p

    Can't wait to see more vacation pics!!

    ReplyDelete
  10. Oooh you must have gotten a lot of envious stares at the beach for your slim and toned torso. How many sit-ups does it take to get those sexy hip bones please??? Seriously!

    Oh and yeah about the clothes...absolutely look great on you.

    ReplyDelete
  11. GORGEOUS girl you! I don't even know what else to say except of course that I'm super jealous you're on a beach!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. you look so nice, I love the 2nd picture, these pics look like you're vacationing somewhere in europe on the beaches, hehe love it

    ReplyDelete

I love reading your comments! Although sometimes I don't reply, I do read all your comments! If you have a question that you'd like answered, please email me instead. Thanks!